Wat is de vermogensbesparende modus voor AC-uitgang?

Het energiestation schakelt de AC-uitgang automatisch uit als de belasting gedurende 3 minuten lager is dan 8 W. Voor continue AC-uitgang met apparaten met een laag stroomverbruik dubbelklikt u op de AC-knop. Het lampje knippert. Door nogmaals te dubbelklikken of het apparaat uit te schakelen, verlaat u deze modus.

_{area}

_{region}
_{language}